.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
30 درصد فارغ التحصیلان مازندران بیکارند

رییس اداره کار استان مازندران با اشاره به اینکه 30 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی استان مازندران بیکارند، خاطرنشان کرد: سالانه 32 هزار نفر در استان جویای کار و اشتغال هستند.
به گزارش شمال نیوز ، سید محمد نجفی با اشاره به بنگاه های زودبازده استان مازندران خاطرنشان کرد: کل اعتبارات بنگاه های زود بازده از سال 84 تا پایان سال 86، هزار و 260 میلیارد تومان است که از این مبالغ هزار و 100 میلیارد تومان آن تا به الان منجر به عقد قرارداد با بانک های عامل شده است.
وی خاطرنشان کرد: با ارایه این تسهیلات، 70 هزار شغل پیش بینی شده بود ولی با توجه به مشکلات پیش روی بنگاه ها 40 هزار شغل تولید شده و نرخ اشغال در سال 94 که 108 درصد بود به 7/8 درصد در سال 86 کاهش یافت.
رییس اداره کار استان مازندران با اشاره به اینکه سالانه یک درصد نرخ بیکاری در این استان کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: خطراتی که بنگاه های زود بازده را تهدید می کند در استان مازندران به خاطر وجود صنایع تبدیلی و کشاورزی کمتر است ولی خشکسالی می تواند به زمین های کشاورزی استان صدمه بزند.
وی با اشاره به اینکه 30 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند، افزود: دروسی که در دانشگاه های استان تدریس می شود متناسب بازار کار نیست و موجب شده تا تعداد بیکاران استان از 110 هزار نفر در سال 84 به 115 هزار نفر در سال 86 رسیده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.